2009. november 19., csütörtök

8.rész


- Tényleg nem árulod el? – kérdeztem egy kis idő után…
- Nem! – jelentette ki.
- Ha tényleg ennyire titok…. – mondtam, nagy szempilla rebegtetés közben…Gondoltam, hátha megtöröm a jeget…De semmi… Csak vigyorgott egyet… Bakker már tényleg kíváncsi lettem.
- Na szóval…- fordított szembe magával egy kis idő után. – Vagy bemegyünk oda, és akkor egy csomó rajongó között kell lennünk, vagy leülünk a parkba…
- Hmm.. Azt hiszem menjünk be a sok rajongódhoz! – mondtam… Persze csak marhultam, de jól esett.
- Pfúú.. ez az én sorsom.. Bele kell törődnöm…
- Nyugi már! Csak hülyéskedtem! – öleltem át…
- Oké, mert én is! Valójában… Szóval remélem szereted az olasz kaját… - azzal megfogta a kezem és elkezdett húzni egy kajálda felé.. én meg csak válaszul hümmögtem egyet.

Bementünk, s leültünk a lehető legeldugottabb asztalhoz.
- Na szóval mit szeretnél? – kérdezte Kimi.
- Hmm… Amit te… Nem vagyok annyira jártas az olasz kajákban…
- Akkor… - bújt bele az étlapba. – Pizza? – nézett kérdően
- Benne vagyok. – mosolyogtam.
Mikor odajött a pincér, cseppet meglepődött Kimi látványán, de végül is tudtunk rendelni…

- Szóval, mikorra kell menned a pályára? – kérdeztem érdeklődve, ugyanis nem szólt egy szót se..
- Azt hiszem 2re…
- Értem….
- És a többi vigyorival jöttök ma?
- Hát…. Szerintem igen, bár én lehet, hogy egyedül. Ugyanis ahogy elnézem, ők lehet hogy mással mennek.
- Ezt hogy értsem?
- Hát úgy, hogyha még nem tudtad volna, Pat összejött Sebastiannal, Nao meg Adrianal.
- Mi?? Sebi? És én erről mért nem tudok? Ehh. Minden jóból kimaradok…
- Nyugi, én is csak tegnap este tudtam meg. – mondtam.
- És akkor nincs kedved esetleg… Velem elmenni?
- De szívesen. – derült mosolyra az arcom, s közbe megjött a kaja is, így hát nem sokat beszéltünk.
Tényleg nagyon fincsi volt…^^
Ráadásul Kimivel enni, lehet, hogy most ez nagyon úgy hangzik, mintha rajonganák érte, de tényleg nagyon jó volt.

- Köszi.. Ez tényleg fincsi volt. – nuygtáztam
- Örülök. – mosolygott.

- Akkor… Lassan menni kéne, ha oda akarunk érni 2re…- állapította meg egy kis idő után.

- Oké.. Felőlem indulhatunk.
Azzal felálltunk, és elindultunk vissza a szállodához.
Útközben egész jól elbeszélgettünk.. Úgy mindenről…
De tényleg…
- És neked milyen pasik jönnek be? – merült fel a kérdés Kimiben. Mi??? Milyen pasi? Most mondjam azt, hogy olyanok, mint ő?
- Hát.. Ez jó kérdés hallod.. Még nem gondolkoztam ezen… A vidámak… Igen… Akik mindig fel tudják deríteni az ember kedvét. – mondtam.
- Hmm… És azt ismered, hogy a nyuszika sétál az erdő szélén, és leesik?? – jujj ennek agyára ment a pizza.
- És te azt ismered, mikor egy hülye nemet mond?- vágtam vissza
- Ömm.. Nem…- röhögtük el magunkat egy idő után, ugyanis leesett neki…
- Öö.. Bocsi ezt fel kell vennem… A főnök.. - mondta a csörgő telefonjára nézve.
- Oké.

- Halo. Mond gyorsan. – összvissz ennyit halottam az egészből..

- Mit kart?-kérdeztem miután letette, és elég keserves arcot vágott
- Hamarabb be kell mennem…
- Oh… Akkor nem mehetek veled?
- Deee… Nehogy azt hidd, hogy nem viszlek el!
- Akkor rendben… - mosolyodtunk el.
- De nem baj, ha egyedül kell hagynom téged a Ferrari boxban?
- Dehogy.. Sőt…Nyugi vigyázok, és nem leszek elefánt a porcelán boltaban.. - vigyorogtam
- Akkor megnyugodtam.-én meg csak válaszul átöleltem.Nem tudom miért, csak úgy jött.x)
De ő válaszul csak megfogta a kezem és átkulcsolta az övével. Ezek szerint akkor tényleg érdeklem… Ez jó.=)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése