2009. november 26., csütörtök

13.rész


Szóval elmondtam, ami a szívemet nyomta, mire Kimi csak átölelt…
Nem tudom mi járt a fejében. Talán jobb is ha nem tudom…
Én csak sírtam a vállán, macimat szorosan a hátához szorítva, átölelve.
-Hallgass meg kérlek…- mondta egy kis idő után, mivel még most is zokogtam, és nem bírtam abbahagyni. – nagyon szeretlek! Soha senkit nem szerettem még ennyire! És nem akarlak elveszíteni! Tudom, hogy meg tudjuk oldani, ezt az egészet! Ígérem! – mondta.
- De.. de a szüleim úgyse…úgyse egyeznének bele… ismerem őket…- szipogtam.
- Figyi! Most szépen alszunk rá egyet, és ígérem kitalálunk.. kitalálunk valamit!
- Rendben….
Már nem sírtam annyira… Remélem, hogy ezt komolyan is gondolja, és tényleg kitalál valamit… De fel kell készülnöm a legrosszabbra..
- Ugye… Ugye… Itt aludhatok veled? Nem szeretnélek ilyen helyzetben magadra hagyni!- jelentette ki, míg én a szememet törölgettem.
- Öm.. Aha…-bújtam oda hozzá.

- Deh… Most én.. én nem akarom, hogy rossz kedved legyen.. Le mehetünk a bárba, ha gondolod.. Úgyis rám férne egy kis… innivaló.
- Itt gondolsz egy kis finn vodkára? – derült fel az arca.. persze nem volt felhőtlenül boldog…
- Jah.. Valami olyasmi… - mondtam, és eldobtam a macimat, kézen fogtam, és lehúztam a bárba. Úgyse tudnék aludni ezután… Így hát egy kis rásegítéssel tuti sikerül.
Leültünk, és ittunk pár pohárral… Nem vagyok olyan nagy ivós.. csak bulikban…
De egész jó hangulatom lett.. Ilyenkor elfelejtem a bánatomat, örömömet, mindent.. csak a jelennek vagyok képes létezni, és tényleg olyan felhőtlenül boldog vagyok.
Eleinte még csak ilyen kerülős témákról beszélgettünk, hogy még véletlenül se gondoljak arra, amit fent mondtam Kiminek, aztán már csak röhögtünk és röhögtünk.
Hol Hamilton nyomi hibáin, hol azon, hogy a pincér milyen béna, egyszóval mindenen, amin lehetett…
- Te! Tök jó ez a lötyi.. Miért is van ilyen nagy hatással rám? –kérdeztem… Hátha valami titkoz izéke, és Kimi ezért bírja annyira…
- Ömm.. Nem vagyok én szeszfőzdés!
- Nem??? Pedig én azt hittem. – marhultunk. x)

Tényleg jól esett…Nem gondoltam egyáltalán, a mi lesz velünk kérdésre…

- Nem kéne mennünk? Még a végén, holnap másnaposan fogsz menni… - mondtam
- Kit érdekel? Már úgyis lassan elmegyek a Ferrritól.. Ami azt illeti, ez lesz a…. az utolsó előtti futamom asszem…
- És ezt ilyen örömmel mondod? És különben is! Én mért nem tudtam erről?? – néztem rá nagy szemekkel.
- Hát… Azért mondom örömmel, mert azokkal, mármint a Ferrarisokkal nem lehet szórakozni.. Mint valami rabszolgák.. Tök lehangoló..- -,- - Másrészt azért nem hallottál róla, mert még titok.. vagy valami hasonló.. Szóval.. Alonsót szerződtették le a helyemre, és hát. Én meg nem tudom, hova megyek..
- Ahaaa. – mondtam meglepődve.. cseppet sokkolt, hogy elmegy a Ferkától, mert még van 2010re érvényes szerződése, meg az, hogy Alonso…
- És… Abba nem gondoltál bele? Hogy Alonso?
- Mi van vele?
- Hát… Hogy a McLarentől mikor eljöttél, helyedre ő ment, és most meg kitúrt..
- Jajj.. Lécci most ne beszéljünk már erről… Úgy utálom már ezt az egészet.
- Oké.. Rendben.. Szóval akkor hol is van a titkos finn vodka gyárad? – váltottam témát, vigyorogva.
- Ejj.. Mondtam,hogy nincs! – bökött meg- Csak.. Szeretem.. Ésh.. hát van otthon pár üveg – mondta röhögve.
- Oké,oké, persze persze! – húztam. x), és indultam volna fel, ugyanis tuti, hogy nem fogom felvinni az ölemben, ha részegen elalszik itt nekem…
- Héé Várjál csak meg te!! – rohant utánam, és így persze én is futottam…

Egészen a liftig… Utol ért.. Affene…
- Megvagy te kis…
- Mi is? –vágtam bele a szavába, miközben beszálltunk a liftbe, miközben Kimi hátulról ölelt.
- Nem is tudom.. Kis dilis, szeretni való bőröndös csaj!
- Hm… Nem is olyan rossz. – mosolyogtam, ő meg csak válaszul megcsókolt./hmm=P/

- Szóval.. Akkor áll még az ajánlatod hogy nálad aludhatok? – kérdezte.
- Aha, persze! – mondtam

Bementünk, és gyorsan tulajdonba vettem a fürdőt.
Huhh.. Milyen piros voltam.. Ez a finn vodka…
De legalább nem voltam depis…
Rendbetettem magam, felvettem a kedvenc kis macis pizsimet, majd gyorsan bebújtam az ágyba.
Miután Kimi is gyorsan átöltözött, célba vette az én ágyamat…
Ja tényleg erről volt szó.=)
- Hehee. – röhögtem egy nagyot… - Szóval nem csak én vagyok ovis. – mutattam az autós párnájára… Amit, hozott magával hozzám.. De cuki.^.^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése