2009. november 17., kedd

2.rész

Gyorsan kiugrottam a hátsó ülésről, s rátapadtam a hotelre.
Wow.. Olyan szép… De most tényleg.
És én, itt fogok aludni, meg kajázni meg minden..áááá(@.@)
Ámuldoztam, vagyis csak volna.. Ugyanis Pat oldalba bökött.
- Na ez már megint a fellegekben van. –röhögtünk egyszerre
- Naaa.. Haggyál már csak szeretek valamit jó alaposan megnézni…-kuncogtam
- Meg valaKIT is igaz? –kontrázott Nao. És már szakadtunk a röhögéstől.

Közben a taxis pali kiszedte a csomagjainkat, s elhajtott, miközben mi csak röhögtünk.

- Na szóval igen, ez az a szálloda!
- Tudtam én! –szólaltam fel.

Bementünk, és célba vettük a recepciós pultot.
Huhh milyen helyes -súgta a fülembe Nao, én meg csak vigyorogtam, mint a tejbe tök.

- Sziasztok!- köszönt ránk megjegyzem, még oda se értünk…
- Hello. A kulcsainkat szeretnénk elkérni.
- Semmi akadálya. – mosolygott… De vicces valami…
- Jessica Droke és Naomi Hardin.
- Oké. Tessék.- mondta, s szépen lassan odanyújtotta a kulcsokat. Hát ezzel nem hat meg… egyáltalán!x)


- Na asszem enyém a 56-os tiéd meg a 63-as. –állapítottam meg.
- Olyan messze egymástól?
- Hát.. ezek szerint.. Pat neked hol van a szobád?
- Nekem egy szinttel lejjebb a 43-as.
- Oh…. Na mind1 el leszünk valahogy. –derítettem kicsit jobb kedvre a népet.

- És! Nem lehet, hogy valamelyik f1es itt száll meg? –kérdeztem miközben a lift felé mentünk.

- Lehet… Sőt.. Több mint valószínű –mondta Pat- mivel ez Valencia legszebb, és legtutibb szállodája!

- Jajj de jóóó akkor lehet, hogy látom Adriant.- vidult fel Nao.

Ám épp nyílt a lift ajtaja, s én épp nem arra fordultam, és az, aki szállt ki a liftből épp telefonált. Így sikeresen összementünk.
- Jajj.. Bocsi! Nagyon sajnálom! – mondta az illető, akit még nem volt időm megnézni, csak mikor felálltam. Ismerős alak…
- Áááá! A bőröndös csaj! –mosolygott… Igen Kimi….
- Áááá a „csak azt hittem, hogy a barátaimé” hapek!

Nao és Pat már majd összeestek, annyira röhögtek.. Szerintem annyira nem volt nevetséges, mert épp a bedagadni készülő homlokomat fogtam, ahogy Kimi is…
Milyen fura… Csak engem büntet a sors, ráadásul azzal, akiért mindig is izgultam, meg szurkoltam…

- Bocsi még egyszer.- azzal ment tovább…
- De sietős valakinek… - szóltam utána, mire ő csak hátrafordult, és mosolygott egyet.

- Hát ez tiszta komédia! –mondta Nao majd összeesve még mindig a röhögéstől.
- Nem vicces! – nyújtottam rá a nyelvem.
A liftben még mindig röhögtek… nem tudom hogy bírnak ennyit röhögni, de legalább jó kedvük van.

- Jól figyelj nyílik az ajtó! – szólt kuncogva Pat
- Jól van naaaaaaaa.

A sors fintora… Sebastian pont várt a liftre…
- Nyeh…- nyögtem fel hangosan, mire mindannyian röhögésbe törünk ki.
Sebi csak nézett nagyot, de neki is azért vigyorgásra nyílt a szája.

Nagy nehezen kiszálltunk a liftből és én elindultam az 56os szobába, Nao a 63-asba Pattel, aki még mindig röhögött piros fejjel, ugyani ő Sebiért van oda…Míj meglepő…

Hopika…. A mellettem lévő szobából újabb ismerős emberke lépett ki.. Na szép.. Még az lenne a legjobb, ha előttem lévőbe meg a másik oldalamon lévő szobába is csak f1esek lennének.=P
Szóval… Bal oldalamon Hamilton… Akit annyira nem bírok…Akkor velem egy szinten Sebastian az tuti, meg lehet hogy Kimi? De jó lenne…=)
És persze Nao, csak ő pont a folyosó másik végében…
Na jó ideje bemenni…
Woww… Mien nagy franciaágy… Hmm mennyit fogok én azon aludni…Semennyit…
Ugyanis remélem végig bulizzuk az estéket, ha már itt vagyunk Valenciában, VIP jegyekkel.
Hé!! Hol a fürdőőő?? Jujj… Két szobának 1 fürdőszoba??? Nemárrr!! De mér??? Egy ilyen neves szálloda, és csak 1 fürdőre telik 2 szobának? Nemár… De legalább a másik oldalamon lévő szoba, ismeretlen lakójával kell megosztanom.. Nem azzal a Hamiltonnal.
Kicsi sok.. Nem baj… Kipakolni? Minek? Örülök, ha a szennyesimet ki tudom mosni, meg különben is van tisztító..x)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése