2009. november 18., szerda

4.rész

Reggel egész korán keltem, ahhoz képest, hogy elég későn aludtam el…
És hogyha most megyek a fürdőbe, akkor is ordibáljak? Ébresszem fel?
Az nem lenne szép… Benyitok, és ha alszik, akkor… Hagyom… De akkor benyithat…
Nem.. Ez így nem jó…
Megvan! Benyitok, és ha alszik, írok egy fecnit, hogy bent vagyok.. Igen! Ez jó ötlet..

Miután sikeresen megbeszéltem magammal, megírtam az a bizonyos cetlit…

Jó reggelt! Fürdőszoba foglalt! =)

Szomszéd, bőröndös kiscsaj.

Igen így jó…=)

Szép halkan benyitottam a fürdőbe. Itt nincs senki.. Akkor valószínű alszik..
Kinyitottam a fürdő másik ajtóját. Bingó aszik… És mien cukin… De elézném még egy kicsit..^^
Hé!! Tegyél már le róla! Nem lehet!-csitítottam magam… kevés sikerrel, aztán valahogy a kezébe sikerült betennem a lapot, aztán vissza sonfordáltam a fürdőbe.
Felöltöztem, fogat mostam, és rendbe tettem az ábrázatomat.
Felvettem egy fehér shortot pántos citromsárga felsővel.
Remélem nincs annyira hideg.
Nyah… Most go letenni a cuccot… Aztán… Át kéne mennem…
Szép halkan… Hopp… Zajok.. Akkor ébren van…
Jobb lesz ha mégis benyitok.
Résnyire kinyitottam az ajtót… Épp tápászkodott fel az ágyból… Hmm…^.^
- Ömm…. Szia! Bocsi, csak gondoltam szólok, hogy szabad a fürdő…
- Mi? Ja... Oké… - cseppet még nem tért magához... De így is milyen cuki…
Gyorsan vissza is mentem, és felkaptam a telefonomat, meg pénzt, és felvettem egy strandpapucsot, és elindultam Naohoz.
Kopp-kopp. Senki se válaszolt…
- Helló! Nao-t keresed? – szólalt meg valaki a hátam mögött…
- Ohh… Jézusom.. - kaptam a szívemhez.
- Bocsi megijesztettelek?
- Ömm.. Egy kicsit. – mondtam,majd hátrafordultam…
- Adrian! Te… Hogy? – értetlenkedtem
- Ja izé.. Nao a fürdőben van…
- Ja… Nektek is közös fürdő? Hm… - el tudom képzelni… Nao egyből rátapadt Adrianra… Szegény pasas.
- Valami olyasmi…
- És jól összeismerkedtetek? – kérdezősködtem.. Naoból tuti nem tudnám kihúzni... Ismerem..
- Mondhatni… - nah újabb szűkszavú pali.. vagy csak rosszat kérdeztem.
- Ja amúgy Jess vagyok. Nao legjobb barátnője. – mutatkoztam be utólag is.
- Örülök, Adrian. –mosolygott.

- Szijjaaaa Jeeessss! –ugrott a nyakamba az ajtóból Nao.
- Neked is jó reggelt!

- Na én azt hiszem nem zavarok tovább. – mondta Adrian, s bement…

- Gondolom a fürdőbe! – állapítottam meg..

- Ja igen… Közös fürdő.. Ami nem is olyan rossz…
- Áááá.. szóval összeismerkedtetek… Mesélj el minden! – mondtam, s behúztam a szobába… mégse a folyosón kéne beszélgetnünk… Legalábbis vele nem …x)
Bementünk, s leültünk az ágyra… Neki nem franciaágy… Hmm…

- Na szóval?? – nyitottam nagyra a szemem.
- Háát…. Az úgy volt, hogy Pat átkísért, és mikor én kikísértem, akkor nyitotta ki z ajtót Adrian, és hát beszélgettünk egy kicsit…
- Hihi… Ismerős…
- Nah.. Szóval akkor nem csak én vagyok ilyen szerencsés?
- Hát.. Nem.. – vigyorogtam.
- De már ha én is elmondtam, te is mondj el mindent! De tényleg mindent!
- Tényleg mindent akarsz tudni?
- Persze! A legapróbb részletekig!!!!
- Szóval először is amikor épp mentem volna be a szobámba, észrevettem, hogy mellettem Hamilton van.. Cseppet sem örültem a látványának, de ez van. Aztán megállapítottam kisebb szívrohammal, hogy valakivel meg kell osztanom a fürdőt, de szerencsére nem azzal a Hamiltonnal. Aztán Pat átjött, és elmeséltem neki, amit Te ezek szerint nem, hogy VIP jegy meg minden, és aztán jött a szomszédom és elkezdtünk beszélgetni, aztán Pat elment.
- És,és,és,és,… Ki a szomszédod?????? – nézett izgatottan…
- Kimi.
- Áááá…- mosolyodott el. – És más nem történt?
- Hát… Megállapodtunk, hogy beordibáljuk, hogyha valamelyikünk bent van a fürdőben…És reggel gondoltam alszik így bementem hozzá, és olyan cukin aludt…Ááá.. És szóval a kezébe nyomtam egy papírt, és miután végeztem, ő csak akkor kelt volna ki az ágyból, és álmos fejjel tudott csak válaszolni… - meséltem el…
- Hmm.. Cuki lehetett… És nem pirultál el, mint amikor a bőröndöket kértük?
- Nem!!!! –jelentettem ki.

- Amúgy ideje lenne indulnunk…
- Ahha… Gyorsan összekapok pár cuccot és mehetünk!
- Okés

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése