2009. november 18., szerda

6.rész
http://www.youtube.com/watch?v=7rMsTLLhQqo


Fúúújj mi ez a zene???? Nemár!!! Kimi!!!
Nyálas csöpögős? Ez nem Kimi!
Ehh… Már tudom…
Hamilton…
Bementem, s gyorsan előtúrtam az mp3 lejátszómat.. Ezt azért mégsem hallgathatom…
Ráadásul olyan fáradt voltam, hogy egyből el is aludtam…
Ám egy idő után felébredtem… Pontosabban valaki felébresztett.
- Jajj. Bocsi felébresztettelek? – szólt a valaki, aki megbökdöste a vállam.
- Ja.. Igen. –fordultam meg.
- Bocsi… Csak.. Izé megnéztelek, hogy minden rendben van-e.
- Kimi? –kérdeztem, ugyanis nem láttam semmit…
- Igen. – derült fel a hangja, majd feloltottam a lámpát.
- Csak nem zavar a zene a szomszédból?
- De.. Ami azt illeti már átmentem, de nem nyitott ajtót.. Gondolom nem hallotta…
- Ezért találták fel az mp3 lejátszót! – mondtam, miközben ő leült mellém az ágyra.
- Hát.. Az épp nincs itt… Sajna..
- Hm… Füldugóval nem szolgálhatok.
- Kár… - mondta lemondóan- De te mit hallgatsz?
- Rock Nightwish meg ilyesmi…
- Wow.. Te? Rock? Meglepő…
- Mééér? Talán nem néznéd ki belőlem? – húztam fel a szemöldököm.
- Hát.. ami azt illeti nem igazán.
- Mér? Te milyeneket szeretsz?
- Ja hát én is rock… - mosolyodott el… Ami azt illeti még mindig nem értem mért jött át…De azért örültem neki…=)
- De te mért ruhában alszol? – kérdezte…
- Hmm.. Mert így volt kedvem…
- Nade azért na… Az nem így megy! –mivan?xD
- Most szépen lezuhanyozol, és átöltözöl!
- Igenis anyu! – tisztelegtem viccesen, aztán csak röhögtünk egy nagyot…
Majd nagy nehezen felültem, s a piszimért nyúltam.
Kimi meg csak követte végig a szemével a mozdulatsort, és lágyan vigyorgott… Mi a fene…
Épp álltam volna fel, amikor megfogta a kezem, és visszahúzott.
- Mi az? – vigyorogtam.
- Semmi… Csak olyan szép szemeid vannak.
- Ohh… Köszi.. De most vagy beszélgetünk, vagy akkor kikapok anyutól. – mondtam. Anyu? Apu inkább… Na mind egy .
- Jah.. Akkor menj gyorsan. Siess! – azzal maga után húzott be a fürdőbe, majd ő továbbment.
Belülről bezártam, és nagy zuhanyzás közben állandóan Kimi járt a fejembe…
Én, mint kis semmiség, most itt vagyok, Kimi szomszédjában, ráadásul ahhoz képest egész megnyílt nekem… Ha fogalmazhatok így, ugyanis elvileg szűkszavú, meg nehezen nyílik meg.. És ez tök jó.=)
Ja és persze átjött megnézni, hogy minden rendben-e… Inkább nem habarodok bele, nehogy nagyot koppanjak.. Asszem így lesz a legjobb.
Miután kigondolkodtam magam, felvettem a kedvenc kis macis pizsimet, s indultam Kimihez szólni…
- Kész vagyok anyu!
- Helyes! – szólt vissza, aztán én mentem is aludni…

Hami még mindig azt a nyomorult csajának a számait hallgatta, így hát fülhallgatóval a fülemben aludtam el.

*
Patéknél se volt rossz az este.
Miután mi elmentünk, ők feljöttek Sebi szobájába… Hmm… Ezek tényleg nagyon összejöttek…
Azt, hogy mi történt pontosan azt nem tudom, de el tudom képzelni... x)

Ami pedig Naot illeti… Nos ő is elég szépen összejött Adriannal.
Állítólag már nála is aludt…
Tudtam, hogy nagyon rá fog mászni.. De ezek szerint ez a németet nem zavarja…

*
Szóval mindenki happy… Csak Kimi nem…
Mivel nem tudott elaludni Hami miatt…
Így nagy trappolás közepette, átment Hamioz…
Hála a kíváncsi fajtámnak, meghallottam, felkeltem,kimentem, s Kimi mellé álltam…
Ha már Ő akkor én is…
Kopp-kopp.
Semmi…
Kopp-koppp-koppppp-kopp.
- Ki azzz??
- Mi!!! Gyere ki légy oly szíves! – hmm.. elég ijesztő hangja volt..

Hami nagy nehezen kijött, s ahogy láttam igen meglepődött.

- Figyi! Légyszi halkabban hallgasd a zenédet, ugyanis valakik nem tudnak aludni!
- Ja izé bocsi… - nyögte ki nagy nehezen…
- Amugy hogy-hogy ti? Mind a ketten? Itt? – kérdezte egy kicsit később… Nem tudom mit gondolt… x) Nem is értem mért…
- Hát talán úgy, hogy a szomszédjaid vagyunk, és igen áthallatszik… - mondta Kimi, miközben igencsak rám nézet…
- Ja igen.. Tényleg bocsi.. – én meg sem szólaltam… De különösebben nem zavart..
- Na akkor jó éjt. Szia!
- Nektek is. – nézett kajánul.. nem is értem mért…
- Szia! – nyögtem halkan, majd elindultam az ajtóm felé, de mielőtt benyitottam volna odaböktem Kiminek:
- Elintézted! Ügyi! –mosolyogtam, majd gyorsan bezártam az ajtót magam után, mielőtt bármit is mondathatott volna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése