2009. november 18., szerda

5.rész

- Indulhatunk?
- Persze!
Azzal kiléptünk az ajtón, és célba vettük a liftet…
- Héé tartsd meg lécii!! – kiabált Nao
- Hova mentek csajok? – kérdezte Sebi miután odaértünk… Ez a liftben él??
- Ömm.. A hall-ba. – mondtam meglepetten, miközben bemásztunk a liftbe.

- Hogy mi mindig a liftben futnunk össze… - állapította meg Sebi
- Hát… - mosolyodtunk el mindhárman.
- És a másik vigyorit hol hagytátok? – kérdezte… Mintha ő nem vigyorogna azzal a fülig érő mosolyával…x)
- Ömm.. Vele majd lent találkozunk…
- Amugy milyen ki kérdezősködős lettél… Csak nem tetszik? – horkant fel Nao, ami egy cseppet meglepet..
Sebi nem szólt semmit… Csak elpirult egy kicsit… Hmm…
- És te merrefelé vetted az irányt?
- Öm… Kajálni indultam…
- Az jó.. És nincs kedved eljönni velünk.. A három vigyorival a városba? Csak úgy szétnézni… - huhh… ezt tényleg kimondtam? Na mindegy… Pat tuti örül majd…
- Hát.. Ha kajálni is elmegyünk,akkor benne vagyok. – derült mosolyra Seb arca.
- Akkor jössz velünk! – jelentette ki nagy örömmel Nao.
- Ja.. Amugy ha már így jössz velünk.. Én Jess vagyok ő meg itt – böktem meg Naot- ő itt Nao.
- Örülök. – vigyorgott

- Á Pat már vár! – modtam, mikor kiszálltunk a liftből.
- Szijaa! –öleltem át mikor odaértünk.
- Sziasztok! – mosolygott.
- Szia! – mondta Seb, mélyen a szemébe nézve.. Huh.. forr a levegő…
- Szia! Én… Pat vagyok… - mondta meglepve a csaj.
- Izé… Seb is jönne velünk.. Ha nem baj… - mondtam.
- Dehogy!

- Akkor… Indulunk? – vágott közbe Nao.
- Persze! De először hova?
- Kajálni!
- Felőlem…
- Tudok egy jó kis éttermet…- mondta Pat, majd elindultunk.

Egy más mellett mentünk. Pat mellette Seb, megjegyzem cseppet se távol, aztán én és mellettem Nao.
- Ez az! – szólt Pat, mikor odaértünk egy hangulatos kis pizzázóhoz.
- Pizza? A kedvencem! – mondta Seb, majd bementünk.
Leültünk leghátra.. Nehogy valaki is véletlenül odajöjjön megzavarni őket egy autogrammért…
Rendeltünk, Nao és én ettünk egy pizzát és Pat és Sebi még egyet…
Látni kellett volna őket… Olya tekintettel néztek egymásra, hogy azt valami csodás volt nézni…=)
Miután elfogyasztottunk mindent, elindultunk a főutcán nézelődni…
Én már csak azt vártam, mikor fogja meg Sebi Pat kezét… Naoval sűrűn vigyorogtunk egymásra néhány aranyos beszóláson hol Pattől hol Sebitől.

Kicsit arrébb húzódtunk és elkezdtem kérdezősködni egy kicsit…=P
- És… Mennyire ismerkedtetek össze Adriannal?
- Hééjjj… Ezt most hogy érted?
- Hát.. Áthívott ?
- Neem… Csak.. Csak beszélgettünk…
- Kár…..Pedig olyan jól összeilletek….
- Hmm.. Majd várd ki a végét! – mondta.
Szép lassan visszaértünk, de útközben míg én ne figyeltem, Sebi megfogta Pat kezét… Pat csak vigyorgott mint a tejbetök.. Én is jórol maradok le mindig.. Affene… Na mindegy..

- Na azt hiszem mi megyünk. – fogtam meg Nao kezét, és indulni akartam…
- Én is megyek lassan.. De n várjatok rám.-szólt Pat.
- Oké.. Sziasztok!.
- Sziasztok.
Azzal otthagytuk őket. El lesznek ők valahol a bárba…x)
- Ezeket is jól összehoztuk nem igaz? –mondtam.
- Dehogy is nem! – csaptunk egymás kezébe, majd beszálltunk a liftbe.


-Na én akkor megyek elteszem magam holnapra. –jelentettem ki mikor kiléptünk a liftből.
-Oké.. Én is… Szija-ölteltük át egymást, majd elindultam a szobámhoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése