2009. november 20., péntek

11.rész

(háttérzene: http://www.youtube.com/watch?v=GvpqfHBZEeU&feature=related)

Szóval nála aludtam… Ami cseppet se volt rossz…
Neemmm Nem történt semmi, csak beszélgettünk egy kicsit, aztán elaludtunk.
Egyik végén az ágynak én, a másikon meg ő… Nem akartam közelebb menni… Valahogy féltem még egy kicsit is ettől az egész helyzettől…
Viszont a reggelben nem csalódtam.=P
Kimi felé fordulva ébredtem fel, ugyanis igen forgolódós vagyok..
Szóval Kimi már fent volt, és csak bámult.
- Mi olyan érdekes? – kérdeztem álmos fejjel.
- Semmi. – vigyorgott.
- Akkor mért bámulsz? – hú de faggatózós kedvemben vagyok.
- Csak…. Mert… Nem tudom….
- Ennek igazán örülök. – jegyeztem meg. Nem tudom mi volt velem…x)

Egy darabig még csak feküdtem, és Kimi csak bámult. Tényleg nem értem mi olyan érdekes van rajtam…
- Akkor én most megyek azt hiszem jobb, ha lezuhanyozok. – szólaltam meg, ugyanis kezdem kicsit kínos helyzetben érezni magam.
- Rendben. – mosolygott majd én elindultam a szobámhoz, felkaptam pár cuccot, és mentem letusolni.
Miután rendbetettem az ábrázatomat, és a hajam is tűrhető állapotban volt, ledobtam a pizsimet az ágyamra, és indultam vissza, szólni Kiminek.
- Me…. hetsz.- szóltaltam meg meglepődve.
Kimi ott állt közvetlen az ajtóban. Épp, hogy nem csaptam agyon az ajtóval, és csak körülbelül 2 cm választott el minket.
Épp hátrálni kezdtem volna, mikor megfogta a derekam, és szép lassan közelebb húzott magához.
Bezárt az ajtót, és a falhoz tolt.
Éreztem, hogy egyre közeledik.
Még azt is éreztem ahogy levegőt vesz, és a kezei az arcom két oldalán találtak helyet.
Nem féltem.. Valahogy tudtam, hogy mit kell tennem.. Pedig még sosem voltam ilyen szituációban… sőt…
Mélyen a szemébe néztem, és szinte elvesztem benne.
Nem tudtam irányítani a testemet, csak Kimire tudtam figyelni.
Olyan nyugodt, és meleg érzést árasztotta el az egész testemet.
Pár percig csak állt és nézett, szorosan magához húzva, talán sejtette, hogy még nem volt senkim, és megfontoltabban viselkedett, majd éreztem, hogy ajkaink összeérnek.
Nagyon jó érzés volt. Leírhatatlan.
Ám az igazi, olyan tényleg igazi csókot, csak ez utánra tartogatta.
Felejthetetlen első csók volt.
Mikor végre hagyott egy kis levegőt kapnom, láttam, hogy nagyon boldog. De úgy istenigazából. Ami rólam kétszeresen is elmondható volt.
Nem nagyon tudtam, ilyenkor mit kellett volna tennem, ezért csak a vállára borultam, és szorosan öleltük egymást.
- Szeretlek. –súgta a fülembe
- Én is. – mondtam, s kaptam egy puszit a homlokomra.^.^
Kis idő után, megszólaltam…
- Menni kéne lassan nem?
- Nem! – mondta határozottan. – Vagyis igen lassan.. De én nem akarok! – ölelt szorosabban.
- Pedig muszáj lesz! – szomorítottam el
- A fenébe. De ugye velem jössz?
- Perszeee!!
- És.. Ugye nem baj, ha majd fogom a kezed?- hmm.. érdekes kérdés…
- Hát… Talán megengedem… De csak, hogy legyen miről írniuk a sajtósoknak.
- Hmm…- mosolyodot el, majd indulni akartam a szobámba, de még ezelőtt kaptam egy csókot.

Huhh.. érdekes kis helyzet..^.^
Most már végre tudom, hogy mit akar…
És szeretem. Nagyon is.

Gyorsan átvedlettem, azért ne már egy szál pólóban, és egy rövid shortban menjek…
Így hát felvettem, egy barna felsőt, és egy sötétkék farmert, a hajamat pedig szépen begöndörítettem.=)
Telefon a zsebbe és menetre kész voltam, így átmentem Kimihez.
Vicces.. Ő is épp hozzám indult.. Na mind egy…
Megfogtuk egymás kezét, és elindultunk a pályára.
A Ferrari boxban mindenki egész jól fogadott, értem ezt azon, hogy nem néztek rém undorodva, sőt néhány szerelő, egy két jó szóval is megajándékozott.
- Na én most megyek, gyorsan átveszem a cuccot. Jó legyél! – adott egy puszit Kimi.
- Oké. Ígérem. – mondtam, s már ott sem volt, így hát leültem egy jóképű székre, és a kocsit bámultam.
Mennyi erő van egy ilyen járműben…
Ám jött egy csaj.. Gondolom szerelő volt…
-Szia! Linda vagyok!
- Helló. Jess.- mutatkoztam be a szőke lánynak.
- Szóval te vagy Kimi barátnője?
- Ömm. Igen..- mormogtam.
- Igazán össze illetek. – mosolygott.
- Köszi.
- Nincs kedved beljebb jönni? Megmutatok néhány cuccot, ha érdekel.
- Persze! Mért is ne?- mondtam, s azzal mentem Linda után.
- Itt tudod majd nézni, ahogy Kimi megy, és azon a képernyőn van az állás.- mutatott néhány monitorra.
- Okés.


- Ááá szóval itt bujkálsz! – ölelt meg hátulról Kimi.
- Ja.. Igen bocsi.. Csak Linda megmutatott pár cuccot.
- Rendben. –mondta, s elindult az autója felé, ahol az előbb hagyott, én meg csak mentem utána… Nem tehettem mást, mivel nem eresztette el a kezem.=)
- Nagyon szép!- szólaltam meg mikor odaértünk.
- Ja.. Igen…-mosolygott.


- 10 perc és kezdődik az edzés! – szólt Kimi versenymérnöke.
- Rendben. – mondta Kimi, majd leültetett egy székre, az ölébe.^.^
- Aztán nekem gyorsan menj! De csak mértékkel!- mondtam viccesen
- Megpróbálom.- mosolygott, majd megcsókolt, s indult a sisakjáért.
- Na most én akkor megyek. Érezd jól magad! – mondta pár perc után, ugyanis igen elmerültem az autó látványában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése