2009. november 17., kedd

3.rész

Egy kis idő után, míg én rendbe szedtem magam, kopogtak…
Pat volt az…

- Szija! Csak gondoltam elköszönök.
- Oké.. Ja tényleg, te nem itt vagy. –tértem magamhoz
- Jah.. Sajna.. De hogy nektek milyen mázlitok van.. Itt van veletek egy szinten egy csomó f1es embőcke…Hm.. Majd ne ijedj meg, ha néha átjövök… Bámulni őket…- mondta a földet nézve, s a lábával kalimpálva, én meg csak röhögtem.
- Oké.. Amúgy is átjöhetnél.. De ha csak ezért….
- Jajj nee.. nem így gondoltam… Csak hogy itt van Sebi… meg mindeennn..
- Jó vanna! Nyugíí!! Ugyis megyünk a futamra meglátogatjuk ígérem!
- Oké.
- Ja amugy még nem is tudad, hogy VIP jegyünk van?
- Miii?? De.. hogy?? Hé ez tök jó!!
- Hát úgy, hogy elintéztem. -mondtam büszkén
- Ügyi!
- Ja és megyünk a futam utáni bulira is!
- Héé! És ezt én mért csak most hallom?
- Hát.. mert még nem hallottad?
- Jajj ne játszd itt a hülyét! – mondta, és hallottam, hogy valaki járkál a folyosón, és épp errefelé… Így kikukkantottam Pat mögül, és a csajszi is megfordult…
- Te ez Kimi! – súgta a fülembe…
- Észrevettem!!! - mondtam izgatottan


- Ááá! A bőrőndös kiscsaj és a barátnője! –szólalt meg, ami cseppet meglepett…
- Akkor ezek szerint te vagy a szomszédom…-mondtam
- Hát.. Nagyon úgy tűnik.

- Na én azt hiszem.. Megyek!- szólalt közbe Pat.
- Okés szijaa! –öleltem át.

- Na szóval akkor veled kell megosztanom a fürdőt? – kérdeztem ilyedten, s közben majdnem elröhögtem magam.. Mien cukin tud nézni…
- Mi?? Közös fürdőszoba? Ilyenről se hallottam még...- mondta röhögve, miközben bekukkantott a szobába.
- Hmm… Akkor egyezzünk ki valamiben…
- Hmm..Okés… Te használod 9ig a fürdőt én meg utána, és este meg 7 után én előtte meg te…
- Hé ez így nem érr!! Nem jó!! –röhögtünk.
- Hmm.. Akkor… Szólj ha te vagy bent, és akkor nem megyek be, és fordítva…
- És ha nem hallod meg?
- Akkor ordibálj!
- Ahogy akarod. –adtam szabad utat…
- De én akkor megyek is engedelmeddel lezuhanyzom…
- Oké. –mondta azzal a fél mosollyal a szája szélében. Hogy nekem mért a gyengéim az ilyen cukin mosolygón pasik…
- Szia! –mondtam, s gyorsan bezártam magam mögött az ajtót.
Gyorsan összeszedtem a cuccom, macis pizsama.(hmmx)
- Fürdő foglalt be ne gyere! - ordibáltam
- Ehh Pedig pont most akartalak kielőzni – nyitotta ki az ajtót. Én meg csak röhögtem. )
- De mivel elloptam a bőröndjeiteket, most az egyszer megengedem.. Talán…
- Igazán lekötelezne. –mondtam cseppet hivatalosan, persze röhögve.
Aztán kiment, és gyorsan bezártam az ajtó, és egy széket is elétettem.. Biztos ami biztos…
Nem pakolásztam szét… Hmm… Mien fejet vágna a fürdőszobapartnerem, ha mindenhova krémeket meg tusfürdőket tennék.. Húúú de megnézném…x)
Gyorsan.. ami nálam olyan 15perc volt, ugyanis általában fél órákat elpepecselek a fürdőben kész is voltam..
- Kész vagyoookk! –ordibáltam megint. Ő meg egyből kinyitotta az ajtót.. Nem is várta meg, hogy ki menjek, vagy valami…
- Jó a pizsamád! –mondta, miközben láttam az arcán, hogy majd szétpukkad a nevetéstől.
- Hm.. Köszi.. De azért megnézném, neked mien kisautós cuccaid vannak –vágtam vissza, a gyorsan be is zártam magam mögött az ajtót.

Ledobtam a cuccomat a bőröndöm mellé, s lefeküdtem a nagy franciaágyra.
Aludni kellett volna, mert holnap korán kéne kelni, hogy bejuthassak a fürdőbe… De mind egy majd kitúrom,ha kell…
Vagy fél órán át csak feküdtem az ágyban, mert egyszerűen nem tudtam elaludni…
Nem tudom mért.. Pedig fáradt voltam..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése