2009. november 29., vasárnap

15.rész

http://www.youtube.com/watch?v=5aKus77x5rs

-Hát te hol voltál? – szólt Kimi, mikor beértem a boxba.
- Patéknél.
- A bőröndös barátnődnél? – vigyorgott.
- Ahham. És mi jórol beszélgettetek?
- Hát.. most soroljam fel? Tuti hogy nem érdekel..
- Jah.. Akkor nem érdekes. – mondtam viccesen… Kicsit feszült volt a hangulat…

Egy kis idő után elkezdődött a futam.
Én az egyik monitorra tapadva ültem.
Idő közben megérkezett Nao, és elbeszélgettünk erről arról…
Elmeséltem, hogy hogy jöttünk össze Kimivel, és ő is, hogy mi volt Adriannal, aztán meg csak röhögcséltünk.
Rég beszélgettünk ilyen jót.
Olyan nyugis hangulatban voltam, hogy még a légy is megzavart.
Kimi kicsit lent volt, amit nem is csodáltam…
Egyszer csak Kimi csapatfőnöke zavarta meg a beszélgetésünket.
- Jess! Kimi szeretne veled beszélni!
- Most? – szegeztem a kérdést az idegesen bámuló pasasra.
- Igen.. Azt mondta, fontos, és nem engedtem volna, de azt mondta, hogy kiáll, ha nem beszélhet veled…És elég feszült hangulata van.. Szóval csak óvatosan.
- Rendben…- mondtam halkan, és átvettem a fülest.

*Jess?
*Mondd! Mi a baj? Mi volt ilyen fontos?
*Gondolkodtam. És ugye tudod, hogy szeretlek?
*Igen és én is nagyon… De ezt nem hiszem, hogy pont most kéne ezt megbeszélnünk… - Mit mondjak.. Nem értem mért akar velem pont most beszélgetni, mikor 300-al száguld, és az életével is játszik…
*Tudom…- hangja bűnbánó, és szomorú volt.
*Ezt később is ráérünk megbeszélni! Most szépen vezess, és csak arra koncentrálj!
*Rendben… Megpróbálom…
*Ez a beszéd! És most gyerünk! Alázz le mindenkit! – próbáltam jobb kedvre deríteni…
*Oké.
*Jajj ne légy már ilyen szomorú! Szeretlek! Nyugi!
*Én is nagyon szeretlek… Bocs hogy ilyen szűkszavú vagyok, csak vezetek. – mondta, most már vidáman. Hála az égnek.
*Vezess csak! Nem zavarlak! Mindent bele! – mondtam, s vissza adtam a fülest…
Érdekes.. Nekem kellett nyugtatgatnom Őt.. És remélem nem tervez semmi butaságot…
- Mit akart? – kérdezte Nao, miközben visszaültem mellé.
- Nem érdekes. – ráztam le a kérdést.. nem volt kedvem elmondani, meg mivel nekik is ez volt a váló témájuk még inkább se akartam felhozni..
- Ha nem akarsz róla beszélni…. – mondta lassan.
- Nem. – jelentettem ki. - De mindjárt jövök. – mondtam és elsiettem.

A WC felé vettem az irányt, de kicsit eltévedtem…
Így egy szobában lyukadtam ki. Kimi cuccai voltak bent.. Gondolom itt szokott öltözni..
De hol a fenébe van a…
- A WC-t keresed? – szólalt meg egy idegen hang mögöttem.
- Ömm.. Igen… - válaszoltam kicsit ijedten
- Gyere megmutatom…- egy szerelő lehetett, ugyanis tetőtől talpig pirosban volt..
- Rendben. – mondtam, és mentem utána… Milyen rendes..
- Itt van. – mutatott egy szürke ajtóra
- Rendben köszi.
- De.. Te vagy Kimi barátnője? – szegezte fel a kérdést.
- Igen. Azt hiszem.
- Csak hiszed? Pedig Kimi nagyon ragyog, ha veled van. – mosolygott.
- Jah… Hát.. – hangzott egy cseppet se értelmes válasz tőlem, de már kezdtem kicsit furcsa helyzetben érezni magam, ezért elindultam a keresett hely felé, és egy halk sziát nyögtem oda neki…

Miután elvégeztem a dolgom, visszamentem Naohoz, aki közben összehaverkodott azzal a szerelő félével, aki nekem is segített… Jól leröhögcsélek, így kicsit meg is zavartam az idillt.
Szép halkan leültem, és felvettem a fülest, hogy halljam mit beszél Kimi és Rob, és csak a monitort bámultam.
Csupa szakmai cuccról beszélgettek, de legalább nem kellett hallgatnom azt az idétlen röhögését az ismeretlen pasasnak.
Nem sokat tudott javítani Kimi a kezdeti helyzetén, ezen nem is csodálkoztam.
Végül csak a 6. lett, és kicsit csalódott is volt...
A szokásos kötelező interjúk után kicsit még beszélgetett a versenymérőkkel, és csapattársával, aztán rohant átöltözni.
Kivételesen sokat vártam rá.. Nem tudom miért ez a nagy lassúság, de lehet, hogy nem is akarom tudni…
Nao és az ismeretlen pasi nagyon jól el voltak.. Talán most is együtt voltak.. A pasi valamit mutogatott neki az autón.
De annyira nem is érdekeltek, csak hogy végre beszélhessek Kimivel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése