2009. november 19., csütörtök

7.rész

Hála a Hamilton elhallgattatása projectnek hamar elaludtam.
Másnap pedig azt beszéltük meg a csajokkal, hogy a szabadedzés előtt kipihenjük magunkat…
Értem ezt arra, hogy pl. Pat Sebivel aludt, így had aludják ki magukat… Naoval nem tudom azóta mi történt… Majd meglátom, ha Adriannal kézen fogva látom…x)
Így nem is keltem fel egészen 11 óráig, ami nálam igen meglepő.
Hihi… Egy cetli…
Szia kiscsaj!
Fürdőben vagyok…
De azért örülnék, ha megtudnám a neved…
Kimi

Hát ez vicces…x)
Talán.. Majd eccer…
Feküdtem pár percig, aztán nem bírtam magammal, és előtúrtam a telefonomat.
Az épp az ajtó mellett lévő táskámból, így Kimi mikor benyitott, hát persze hogy akkor, mikor máskor… Szóval benyitott, és az én álmos fejemmel találta szembe magát.. Nem valami szép látvány lehettem….
- Á! Felkeltél!
- Jah.. – mosolyogtam – amúgy Jess.
- Ja! Igen már épp akartam kérdezni!
- Akkor remélem örülsz.
- Nem is tudnád mennyire…
- El tudom képzelni… - kuncogtam, miközben meg tudtam volna enni olyan cukin nézett.^.^
Egy darabig csak álltam, a megtalált telefonommal a kezemben, és mélyen egymás szemébe nézve. Nem lenne szabad… De kajak nem lehetett ellenállni neki…
Kicsit kómásan, egy idő után megszólaltam… Azért csak nem állhatunk ott órákig….
- Ömm.. Én akkor megyek a törzshelyünkre ha nem baj… - cseppet hülyén hangzott… Ugye a törzshelyünk a fürdő… Mondom hülyén fogalmaztam…x)
- Ja persze. –mondta meglepődve… vagyis inkább olyan furán, majd elindult, én meg utána, majd ahogy szoktam bezártam utána az ajtót…
Hát ez tiszta érdekes… Pedig csak a szomszédom… Na jó a fürdőszoba közös.. De felém se nézne, ha úgy tartaná kedve, de nem… Pont ellenkezőleg…
De azért jó érzéssel tölt el… És nem csak azért, mert jó képű, és mert mindigis oda voltam érte… Hanem azért, mert még eddig sose volt barátom… Tudom nehéz elhinni, de ez az igazság, ugyanis, akik eddig bepróbálkoztak, azok olyan bunkó parasztok voltak, hogy ihajj…
Szóval még annyira nem voltam ilyen szituációba… De meg tudnám szokni…=)
Gyorsan átöltöztem, feltűztem a hajam, és mentem szólni…
Azért még se legyek olyan… Igaz cseppet zavarban voltam, de most na..
- Ömm… Kész vagyok… Csak szóltam…
- Okés. – mondta, s mentem is volna vissza, de közelebb jött.
- Figyi.. Van valami programod délelőttre?
- Hmm… Mivel a többi bőröndös csaj már el van foglalva, ezért nincs. –mondtam vigyorogva.
- Akkor… Nincs kedved eljönni velem... valahova?
- De szívesen!! – ezazzzz=)közben majd ki bújtam a bőrömből.
- Akkor gyorsan elintézek valami, és 5perc múlva lent találkozunk oké? – mondta… ami azt illeti elég izgatottan.
- Rendben! –mondtam, s nagy ugrándozás közepette visszaszaladtam a szobámba.

Na ekkor már kész voltam…
Csak vigyorogtam, mint a tejbetök, és állandóan Kimi arcát láttam magam előtt…
Én is hogy be tudok zsongani… Végül is első olyan tényleg igazi randi… Vagy inkább ne is nevezzem, csak baráti találkozónak? Nem tudom….
Pár percet tudtam csak tétlenül ülni, így felkaptam a telefonomat, és felhívtam Naot…
- Hallo?
- Szija! Jess vagyok!!!! – mondtam izgatottan.
- Jajj bocsi szijja! Csak nem figyeltem. Mi újság veled?
- Hát azért hívlak, hogy.. hát izé.. tudod, hogy még nem volt úgy senkim…
- A pasikra érted?
- Aha…
- Hát igen.. Nagyon is tudom.. Az a sok idegesítő, szinte már rajongó… fujj…És,és most? Ki??
- Hát ami azt illeti Kimi… DE még nem biztos, hogy randi, csak úgy elmegyünk valahova…
- De hát ez igen annak hangzik.. Na mind egy…
-Hmm.. Igazán köszi… De mi van veled? Adrian?
- Ja ő épp zuhanyzik…
-Hihi.. Bocs röhögnöm kell..
-Jajj haggyad már!!!
- De akkor most összejöttetek?
- Ömm… Igen….
- Örülök! – mondtam vidáman.
-És pat?
- Hát felőle nem hallottam azóta semmit azon kívül, hogy Sebinél aludt.
- Okés, akkor majd kifaggatom.
-Oké, de most én megyek… Asszem már Kimi lent van..
- Oké.. Jó szórakozást.. vagy valami hasonlót.
-Köszi. Szija
-Szijaaa

Huh.. Sietnem kéne… Vagy várakoztassam meg?
Ne.. Most azonnal indulok!
Gyorsan felvettem a mini farmeromhoz és a piros felsőmhöz egy szandált, és már indultam is.
- Szia! – toppantam elé lent a hallban.
- Szia! – ölelt át… Héé… Ezt most mire véljem? Ennyire jóba lettünk?Na mind egy.. jól esett….x)
- Indulhatunk?
- Aha.. De hova is megyünk, ha szabad tudnom?
- Pontosan oda! Majd meglátod. – mosolygott rám
- Rendben…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése