2009. november 26., csütörtök

14.rész

(háttérzene: http://www.youtube.com/watch?v=LStX0JQl-BU&feature=fvst )

- Ha te is lehetsz ovis, akkor én is! – mondta röhögve.
- Hihi.. Nem is tudtam, hogy a Jégember szereti a Verdákat! – Bakker annyira cuki volt ahogy a párnáját szorongatta, hogy csak sírva tudtam rajta röhögni. x)

Válaszul csak hümmögött egyet, és bebújt mellém, én meg csak röhögtem mint egy hülye..
De jól esett.
- És most hogy fogok én elaludni? –szólaltam meg egy kis idő után.
- Mi a baj? –hehe.. tisztára megijedt.
- Nem találom a macimaattt!! – mondtam kényeskedve.
- Én nem vagyok jó macinak? Brummogok ha kell..
- Hülyeeee. – télleg az.x) böktem meg, aztán kussba voltunk egy darabig, míg én a macimat keresgéltem, ugyanis nem hiszem, hogy el tudnék nélküle aludni
Nem szóltam semmit, csak leoltottam a lámpát és visszabújtam a takaró alá.
Nem sok idő után már hallottam ahogy Kimi szuszog.. Nem kellett altató…
Nem sokára én is elaludtam. Persze a macim társaságában. Kis korom óta… egész pontosan 3 éves korom óta megvan.^.^És mindig nálam van, hiába néznek hülyének…x)

*
Reggel mikor felkeltem, kellett pár perc, mire észhez térek…
Nagyon fájt a fejem.. Gondolom a finn vodká(k) tól.
Kimi nem volt mellettem…
Mi? 11 óra? Jujj.. 13kor kezdődik a futam..
Így gyorsan átmentem Kimihez megnézni itt van e még.
-Szia álomszuszék! – köszönt rám.
- Hello. Már.. Már mész is?
- Jah még nem.. csak készülődök…
- És megvársz? – néztem rá boci szemekkel.
- Persze. –mondta, és én már rohantam is a cuccomért, ugyanis jobb, ha előtte lezuhanyozok.. Talán nem fog fájni a fejem sem annyira.
Rövid gatya, ujjatlan felső, strandpapucs. Tökéletes=)
- Mehetünk! – toppantam Kimi elé, aki csak olya jó reggelt csókot adott.. Vagy valami hasonló. x)
- Gyönyörű vagy! –jegyezte meg.
- Köszi. –mondtam, és.. azt hiszem el is pirultam egy kicsit. Ami kicsit hülyén hangzik..

A pályán még nem voltak nézők, csak a csapatok készülődtek, ahogy a Ferrarinál is.
Kimi elment valami megbeszélésre, én meg gondoltam felfedezem a terepet.
Renault boksz, Red Bull, áhh… Pat!
- Szia! – köszöntem rá, mire kicsit összerezzen, ugyanis háttal állt nekem.
- Szija te csaj! –ölelt át. – Mi van veled? Olyan rég beszéltünk.. Pedig elvileg barátnők vagyunk vagy mi a fene…
- Jah.. Igen bocsi hogy eltűntem, csak gondolom ti is jól meg voltatok így.. együtt.. Sebivel.. – mondtam nagy vigyorgás és kacsintgatás közepette.
- Ja.. Hát.. Igen valami olyasmi.. És te? Mi van a szomszédoddal?
- Mi? Ja. Te még nem tudsz erről?
- Miről is?
- Jah. Hát összejöttünk..
- Mi?? Héé de ez nagyszerű!! És mér csak most mondod?
- Mondom nem akartalak zavarni titeket. Meg amúgy sem olyan komoly a dolog…
- Nem olyan komoly? Ezt meg hogy értsem? Minden álmod az volt, hogy élőben találkozhass Kimi Räikkönennel akiért már kis korod óta odavagy. És most meg nem is örülsz annak, hogy összejött.. Pont veled?? Hát te nem vagy észnél.. Pedig ha hallottad volna magad régebben… Mikor Kimiről áradoztál…- mosolygott
- Jól van na.. Csak.. Ez nekem még nagyon furcsa… Mert ugye nekem ez az egész nagyon új. És nem tudom mit kezdjek. –na itt jutott először az eszembe az, amit tegnap mondtam Kiminek, és kicsit le is hangolódtam.
- Ja… Hát ezen könnyen segíthetünk! Elmegyünk majd valahova, csak mi hárman, és jól kibeszélünk mindenkit! Na? – nézett érdeklődve, amire nem mondhattam nemet.
- Aha okés.. De akkor én most megyek is. Meglátogatom Naot.
- Rendben. Szia!
- Szia.- s már ott sem voltam.

Force India boksz, Adrian…. Hol van Nao?
- Szia Adrian!
- Ááá. Szia. Te… Nao barátnője?
- Ömm. Igen.. És Naot hol találom?
- Jah.. Hát… Azt tőle kérdezd…
- De mért? Már nem vagytok együtt?
- Nem. – hangzott a rövid, tömör válasz… De hogy?Miért?És mért nem hívott fel?
- De hát mi történt? –kérdeztem egy kis hatásszünet után.
- Jah.. Hát.. Nos, most mennem kell.. Kérdezd inkább meg tőle. Szia! – mondtam. Mind ezt flegmán, lenézően, én meg már a zsebembe turkáltam a telefonomért.
Amit persze a szállodában hagytam. Miért is ne? Ej.. Gyorsan vissza Pathez..
De hogy ez az Adrian mér ilyen szűkszavú? Sosem értettem mit eszik rajta Nao…. Na mind egy.
- Szia. Figyelj Gyorsan add ide a telefonod lécci!Fel kell hívnom Naot! – mondtam nagy lihegés közben ugyanis futottam egészen idáig.. Nem érdekelt, hogy hülyének néznek.
- Igen. De miért? Mi történt?
- Jah.. Adrian mondta, hogy már nincsenek együtt. És nem árulta el, hogy hol van Nao, amivel kicsit meg is ijesztett.
- Hát ez nem igaz…- mondta, és én már gyorsan tárcsáztam is.
o Halló. Nao?
o Hello. Igen. – szólt bele egy depis csaj hangja.
o Mi történ veled? Hol vagy? Minden rendben? – zúdítottam a kérdéseimet a csajra.
o Lassabban kérlek.. Nem nagyon tudok most gondolkodni. – mondta. Lassan, megfontoltan. Mint aki most kelt fel.
o Szóval.. Adrian mesélte, hogy már nem vagytok együtt…. Mi történt? – mondtam lassan. Talán felfogja.. Szegénykém milyen állapotban lehet..
o Hát.. Már nem vagyunk együtt…. Ennyi…
o De hát mért vagy ilyen lehangolt.. Csak történt valami… Légyszi mesélj el mindent, ugyanis nagyon aggódunk érted ugye tudod?
o Jó.. Oké.. Bocsi, csak nem rég keltem fel. Szóval… Nem történ más, mint hogy szakítottam vele, merthogy úgyis ő megy majd el hétfőn a következő futamra, én pedig megyek vissza tanulni, és semmi értelme.. Ezt ő is elfogadta, és ennyi…
o Oh… De ugye nem vagy depis?
o Nem.. Mondom hogy csak most keltem fel.- mondta, már egyre jobb hangulatban.
o És, nem jössz ki a futamra? Szívesen látunk a Ferrari bokszban!
o MI?? Ferrari? Hogy kerülsz te oda? Csak nem Kimi? – kérdezősködött.. Egyre jobb hangon.
o Ja.. De.. De majd mindent elmesélek, ha ideérsz.
o Okés.. Akkor rohanokkk…
o Na ennek örülök.. Akkor várunk. Szija!
o Hello. Ja és üdvözlöm Patet.
o Oké átadom, és siess.
o Oké Szija
o Szija!

- Na? Mit mondott? –szólt Pat.
- Ja.. szakítottak, mert hogy Adrian megy majd a futamokra, ő meg tanulni, és így semmi értelme. De jól van. És jön ki. Ide hozzánk.. Ja és üdvözöl.
- Na ennek örülök.
- Hát én is megkönnyebbültem. De most én rohanok, mindjárt végeznek a megbeszéléssel.
- Oké. Akkor majd még beszélünk.
- Oké Na szija.- öleltem át, és siettem vissza a boxba.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése