2009. december 20., vasárnap

 

17.rész

 

Miután gyorsan megkajáztunk, tényleg gyorsan, visszamentünk a szállodába.

3 óra körül volt, így volt még 4 órám a buliig.

- Na én azt hiszem kicsit még ledűlök pihenni, hosszú lesz az este. . mondtam,mikor az ajtómhoz értünk.

- Oké… De jól pihend ki magad! Nehogy nekem bealudj a buli kellős közepén… Bár ha megint iszol egy kis finn piát… hmm.. – bazsalygott az orra alatt.

- Ne félj! – nyújtottam rá a nyelvem. – Csak.. Még nem tudom, mit vegyek fel…. – gondolkodtam el..

- Ja tényleg… Hozz fürdőruhát! – mi? Fürdőruha? Erről nem volt szó….

- Ömmm.. Rendben… De akkor most megyek. - mosolyogtam.

- Rendben, majd.. majd találkozunk.. valahol. –csókolt meg, aztán tovább álltam.

Bementem és ledobtam magam az ágyra… Gondoltam tudok egy kicsit aludni, de nem..

Csak néztem ki a fejemből, és össze vissza jártak a gondolataim.

 

“Fűben, virágban, dalban, fában,
születésben és elmúlásban,
mosolyban, könnyben, porban, kincsben,
ahol sötét van, ahol fény ég,
nincs oly magasság, nincs oly mélység,
amiben Ő benne nincsen.”

 

Buli, a suli, mi lesz velünk így, mit szólnak majd a csajok… És ehhez hasonlók…

A nagy gondolatmenetemet kopogás szakította ketté…

Nagy nehezen felkeltem, és kinyitottam az ajtót.

-         Jó napot! Jessica Droke? – szólt egy ismeretlen pasas egy nagy fehér dobozzal a kezében.

-         Igen.

-         Ezt magának hoztam. – nyomta a kezembe a dobozt.

-         Rendben köszönöm.. És megtudhatom ki küldte? – kérdeztem.

-         Öm.. Szerintem kitalálja, amint kinyitja.  Viszlát.

-         Okké. Viszlát. – hú de sietős valakinek…

Nah.. Mi a fene…

Nem sűrűn szoktam kapni csak úgy csomagokat….

De amikor leszedtem a ragasztószalagot a tetejéről, és kinyitottam… Húú.. hát majdnem elájultam.

Vajfehér, gyönyörű ruha, egy masnival a közepén…

A dobozban csak egy fecni volt: Remélem tetszik…

Egyből Kimire gondoltam…

De mivel érdemeltem én ezt ki?

Gyönyörű.

Most azonnal fel kell próbálnom.

Így is lett. Egész jól állt rajtam.. De honnan tudta a méretem? Na mind egy…

Egy szóval gyönyörű….

Miután kicsodáltam magamon a ruhát, beköltöztem a fürdőbe, és vagy fél órán át készülődtem.

Hajmosás, smink, minden… Azért ha már kaptam egy gyönyörű ruhát, hozzá illően kell felöltöznöm. x)

A hosszas készülődés után nagy nehezen kibújtam a fördőből.

Fél 7 körül volt, így gondoltam átmegyek Kimihez.. Ha még ott van…

Felkaptam a kis tatyómat a telefonommal együtt, és bekopogtam Kimihez.. Persze kintről.

-         Sziaa! – ugrott a nyakamba egy csók kíséretében. – Gyönyörű vagy!

-         Oh.. Igazán köszi. És a ruhát is. –mondtam nagy mosolygások és elpirulások között.

-         Mehetünk? – szólalt meg, miután elengedtük egymást.

-         Persze. – mondtam, s kézen fogva elindultunk.

 

Útközben találkoztunk Patékkel, s így már négyen mentünk.

Mivel nem volt egyikőnk se veszekedős hangulatban, hogy melyikünk kocsijával menjünk, én mentem Kimivel, Pat meg Sebastiannal.

Mikor odaértünk, szinte mindenki ott volt, és mindenkinek volt kísérője vagy valami hasonló…

Még Adrian-nak is… Hamar túlléptek egymáson… Na ezt csodálom Naoban.

-         Te.. – böktem meg Pat-et – te hoztál fürdőruhát? – mosolyogtam.

-         Mi? Azt is kellett? Nekem nem mondta senki.

-         Érdekes.. Nekem azt mondta, hogy hozzak… De akkor itt.. itt nem lesz semmiféle medence ugye? – húú milyen rejtélyes…

-         Tudomásom szerint nem…De.. Ez a ruha gyönyörű… Honnan szerezted?

-         Jah.. Izé.. Kaptam. – habogtam

-         Kimitől? – nézett nagyot.   

-         Igen. – mondtam, de Kimi már kézen fogva húzott is beljebb.

 

Tiszta diszkós hangulat volt.

Hamilton az újdonsült barátnőjével a híres csaj együttes tagjával táncolt a terep közepén…

Ha azt lehet nevezni táncnak.

Mindenki ott volt.. Kezdve Bernie Ecleston-tól Luca Badoeren át mindenki.. Csak legtöbben ültek, és beszélgettek.. Nagyon remélem, hogy csak egyelőre.

-         Kérdezhetek valamit? – ordítoztam Kimi fülébe… Hátha meghalja.

-         Persze.

-         Miért kellett fürdőruhát hoznom? Nincs itt semmi medenceee! – ordibáltam, ugyanis igen furdalt a kíváncsiság.

-         Majd meglátod!

-         Héé ez így nem jó! Addig megőszülök. - nyafogtam.. Hátha megsajnál, de egy lágy csókkal el volt intézve.. egy darabig…x)

 

Közben Pat és Sebi leült a bárpulthoz, és csak bámultak egymás szemébe.

Öröm volt rájuk nézni… Úgy csillogtak…=)

Egyszer csak Nao állított be, a szerelő fiúval a karjában…
Kicsit ledöbbentem, de mikor észre sem vett, nos akkor inkább nem szóltam semmit…

Kicsit meglepődtem… Tényleg fura ez a csaj… De ha ő ettől boldog, váljék egészségére.

Kicsit haragudtam a csajra, de volt kinek elterelni a figyelmemet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése