2009. december 20., vasárnap

  

18.rész

 

Leültünk egy kis csendes asztalhoz, két pohár társaságában.

            - Hogy az a Nicol milyen egós egy csaj… - morfondíroztam.

            - Hát elég dilis csaj, nekem elhiheted…

            - Honnan ismered ennyire? – kérdeztem, de csak plafonbámulás volt a válasz…

            - Hát… Van egy pár érdekes sztorim…

            - Húúú… ez elég komolyan hangzik… beavatsz? – kérdeztem…nem tudom ez vicces vagy komoly… ki tudja miket művelt mielőtt még nem ismertem…

 

Kicsit nézte még a plafont, és muszáj volt rákérdeznem, mert már igazán nem bírta magammal.

-         Vicces vagy komoly? – bújtam oda hozzá

-         Inkább vicces. - tette kezét a combomra – mert az a nő… tiszta dilis, hogy szépen fogalmazzak

Válaszul csak kérdően néztem rá.

Pletyi azért érdekel, csak nehogy valami szerelmi háromszög legyen – gondolkodtam el, miközben nagyokat kortyoltam a kis narancsos vodkámba.

Nem tudom mi történhetett Kimi és e között a csaj között, de nagyon  nem akart beszélni róla.

-         Szóval nem kötöd az orromra…- szomorodtam el egy kicsit, de mihelyst kimondtam Sebi egy lendülettel behúzott a táncparkett középe.

Ellenkezni nem tudtam… Nem volt időm…

-         Mennyit ittál? –kérdeztem, miközben Kimi odavánszorgott röhögve.

-         Szerintem elég sokat… Ugyanis ő nem Pat! – világosította fel barátját  finn szöszim nagy vállveregetés közben.

-         Nem ííss!! – mondta ovisan – Csak 2 üveg volt…

-         Csak? Akkor már értem miért felejtik el a pasik a bulikat. - bazsalyogtam.

 

- Sebi, ő itt Pat! – mutattam be az épp érkező barátnőmet.

            - Felfogtam!

- Igen? Miről van szó? – nézet nagyot

            - Ja semmi érdekes, csak Sebi összetévesztett veled, és lassúzni akart velem..

- Mi? Ja.. hát egy kicsit ittunk.. – mosolygott, majd kézen fogva távoztak, mert nem nagyon hallottuk egymást az egyre hangosodó zenétől.

 

Miután elmentek, én is irányításba vettem Kimit, behúztam a táncparkett közepére.

 

-         De.. de én nem tudok táncolni… - ellenkezett volna, de nem hagytam magam

-         Dehogynem! Csak fogd meg kezem!

-         Rendben… - mondta, mint az ovis gyerek, akit először tanítanak valamire. ^.^

 

-         Őstehetség! Még hogy nem tudsz táncolni…- buzdítottam… egész ügyes.. x) Bár Nicolékat nem fogjuk lekörözni azt hiszem, de haladunk!

 

A sikeres tánclecke után örömmel néztem, hogy Sebi Pat- tel táncol, már ha lehet azt táncnak nevezni… xD

 

-         Kérsz valamit?- tette fel a kérdést Kimi, mivel elég hamar elpusztítottam ami még maradt a poharamban.

-         És mit?

-         Csak amit te! – mosolyogtam egy sort

-         Biztos? –nézett kérdőn…

-         Persze!

 

Azért nem vagyok gyenge, és különben is… elég feszült volt a hangulat…. Talán majd felrázom egy kicsit ( Kimivel együtt? xD).

Finn vodka… Na tessék. Ma se megyünk haza segítség nélkül…

Gyorsan behajtottam ezt is, szokásomhoz híven, persze Kimivel egyetemben.

-         Áááá! Csak nem kifáradtuk? – szóltam a kimerült párocskától, név szerint Nicoltól, és Hamiltontól.

-         Hogy mi??? – ordibált a csaj, én meg csak legyintettem egyet.

 

Tudtam… Mihelyst megittam, egyből jobb hangulatom lett…

Bár abban kételkedtem, hogy ez lesz életem eddigi legjobb bulija, de hátha…

 

Miközben a táncparkett ördögei /XÖ/ lihegtek, mi átvettük a helyüket, és táncolunk.

Ám amikor a kedvenc számom szólalt meg, majd kibújtam a bőrömből, és nem érdekelt senki, csak én voltam, és a zene…( http://www.youtube.com/watch?v=fWEIaa9Qdvk )

Sikeres kitombolásomat elég sokan nézték, és csak röhögni tudtak, de én is. x)

A kis finn barátomnak köszönhetően.

Mivel mindennek egyszer vége van, így a számnak is, és égő arccal vigyorogtam tovább majd megjegyeztem, hogy azért nem én vagyok a főműsor.

-         Nem én vagyok a táncos csaj! Tessék Nicolékat bámulni! – mondtam, és talán felfogták, mert elindultak…

-         Most őszintén! Mi volt olyan érdekes, abban, ahogy táncoltam? – ordítoztam Kiminek.

-         Semmi…. – mosolygott az orra alatt….

-         Hahaha.. Nagyon vicces.. De most igazán elmondhatnád! Nem haragszom meg! – mondtam, és elővettem, az ilyenkor használatos boci szemeket.

-         Irtó jól táncolsz!

-         Ahha persze….

-         Neem.. Tényleg!

-         Igen? Hát akkor köszi. – mondtam, és azt hiszem el is pirultam…

 

Miután jól kitáncoltuk magunkat, vége is lett az egésznek… Nem értem, mire fel volt ilyen hamar vége…

Gondoltam, hogy nem lesz egy nagy parti, de hogy ilyen rövid legyen? Még csak 11 óra körül volt…

-         Ugye ezek nem képzelik, hogy ilyen hamar vége van? – kérdeztem Kimit…

-         Remélem is….

 

 

-         Gyerekek! Vége a bulinak! Csak eddig tartott! Örülök, hogy itt voltatok! További szép estét! – valaki beszélt a mikrofonba, de hogy ki azt nem láttam…

 

 

- Na szép… És most hova tovább? Ugye megyünk még valahova? Nincs kedvem hazamenni.. Főleg, hogy most jött rám a táncolhatnék! Tényleg! Miért is hoztam ÉN fürdőruhát????? – meresztettem nagy szemeket Kimire….

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése